Selasa, Jun 21, 2011

Majlis Persaraan Puan Guru Besar

Pada 10hb. Mac yang lalu, satu majlis sempena Persaraan Guru Besar, Hajjah Puan Nor Azizah bt. Omar telah diadakan. Puan Nor Azizah telah mula bertugas di SKBC pada akhir 2009 setelah bertukar dari SK Paya Bunga. Walaupun tempoh perkhidmatan di SKBC agak singkat namun beliau telah berjaya melonjakkan pencapaian UPSR 2010 dengan agak cemerlang.

Pada majlis tersebut, Pegawai PPD, Tuan Haji Abdul Rahman dan Yang Dipertua PIBG telah sudi meluangkan masa untuk memeriahkan majlis. Majlis dimulakan dengan perarakan masuk Puan Guru Besar diiringi kumpulan bunga manggar dan kumpulan kompang. Sebagai simbolik beliau telah Punch card buat kali terakhir.
Pelbagai acara persembahan telah diadakan bagi menyerikan majlis seperti bacaan Al Quran, nasyid, deklamasi sajak, bacaan syair dan seloka. Pelbagai pihak telah tampil menghulurkan hadiah sebagai ingatan. Seluruh warga SKBC akan sentiasa mengingati sumbangan beliau dan mengucapkan selamat bersara. Semoga dapat berehat dalam keadaan aman dan tenteram. SAYONARA!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan